niedziela, 28 maja 2017

Zachód słońca



Kolejny zachód słońca. Symbol końca dnia i upływu czasu. Zawsze uważałam to za coś pięknego oraz spektakularnego. Sposób, w jaki słońce chowa się za horyzontem zmieniając barwę nieba na jasny róż. To zawsze mi przypomina, że dzień dobiega końca, a ja jestem bliżej jakiegoś celu, kolejnej stacji na mojej drodze. Każdy z nas przeżywa to codziennie, aż w końcu nachodzi ta pora, kiedy cyferka w kalendarzu przestaje być już tylko zwykłą cyferką i to na co tak czekaliśmy staje się rzeczywistością. Mogą to być urodziny, na które tak czekaliśmy z utęsknieniem, wymarzony ślub lub podróż życia. Ważne jednak żebyśmy każdego dnia robili coś, aby przybliżyć się do tych wymarzonych celi oraz marzeń. Tak byśmy pewnego dnia na końcu podróży spojrzeli na ostatni zachód słońca i powiedzieli z uśmiechem: „Udało się".








25 komentarzy:

  1. Podniosłaś mnie na duchu. Mam nadzieje, że się uda i będę do tego dążyć.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wschody i zachody słońca są przepiękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo motywujący post! Mam nadzieję, że ja też na samym końcu będę mogła powiedzieć 'Udało się' :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna estetyka bloga, oraz świetne zdjęcia w zachodzie słońca !
    Na pewno będziemy zaglądać tu częściej, chodź liczymy, że zajrzysz też do nas :)
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na post :) Bardzo on mi się podoba. Ciekawie piszesz. Zdjęcia cudowne ^^
    Zostaje na dłużej- obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie to napisałaś. Motywująco jak dla mnie ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie napisane, naprawdę cudowny post :)
    uwielbiam zachody słońca ale rzadko mam
    okazję je widzieć :/
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki, akurat takiego wpisu mi był potrzebny, który by chociaż trochę mnie zmotywował do działania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały wpis taki prosto z serduszka! <3
    Bardzo mnie zmotywował do działania, uwielbiam takie posty!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne zdjęcia <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świat jest cały piękny, trzeba tylko to umieć docenić;)

    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny outfit! Mój styl:)

    +Zapraszam do siebie, wróciłam na bloga i byłoby mi strasznie miło jakbyś zajrzała i zostawiła po sobie komentarz ze szczerą opinią:) To bardzo motywuje. R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachód słońca jest piękny. Lubię go oglądać. Jakie świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment... Also hope you'll click on a few links :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/06/milly-bridal.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia!
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. you now to get updates from your blog

    OdpowiedzUsuń

➪ Każd(a)y komentarz/obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Z całego serca dziękuję :)

Copyright © 2014 Paper Girl , Blogger