piątek, 14 kwietnia 2017

Q&A - Jak zaczeła się moja przygoda?



Ostatnie tygodnie były dla mnie pracowite. Kilka sprawdzianów, masa pracy domowej i jeden projekt do zrobienia, a na wszystko tak mało czasu. Całe dnie spędzałam w szkole, a wracając do domu marzyłam tylko o moim ciepłym łóżku. Dlatego teraz uśmiecham się na samą myśl o tych dwóch tygodniach wypoczynku, jakie na mnie czekają i nieograniczonym czasie w blogosferze. Dzisiejszy post poświęcam pytaniom, jakie zadaliście mi pod ostatnim postem. Mam nadzieje, że w ten sposób poznacie mnie lepiej, a i ja się o was czegoś dowiem. Napiszcie własne odpowiedzi w komentarzach!

1. Jaką książkę przeczytałaś w ostatnim czasie?

W ostatnich miesiącach niestety mało czytałam i sama nie wiem z jakiego powodu. Być może w dużej mierze miał na to wpływ brak czasu oraz brak nowości w mojej bibliotece. Ostatnio, jednak przeglądając moje zbiory znalazłam książkę z dzieciństwa, Przygody Sindbada Żeglarza. Jest to książka polskiego pisarza, więc być może dlatego nigdy się za nią nie zabrałam. Po przeczytaniu jednak nie żałuję. To dobra powieść na zabicie czasu, mimo że nieco chaotyczna.

2. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogiem?


Pisanie bloga zawsze było dla mnie jakimś małym marzeniem, dlatego pewnego dnia przemogłam się i zaczęłam realizować swój plan. Teraz jestem w tym miejscu i nigdy nie żałowałam swojej decyzji.

3. Masz swoją ulubioną książkę?

Trudno mi nazwać jakąś książkę moją ulubioną, ponieważ istnieje tyle pięknych i wyjątkowych historii. Wytypowanie tej najlepszej ze wszystkich jest dla mnie za trudne.

4. Co lubisz w blogach innych, a czego nie lubisz?

To trudne pytanie, a ja nigdy się nad nim nie zastanawiałam. Każdy ma inny styl, motywacje i zamysł, dlatego doceniam każdy blog. W ten sposób można dużo się nauczyć od innych. Nie lubię, jednak gdy ktoś kopiuje czyjąś prace i uznaje za swoją.

5. Czy jest książka, której całym sercem nienawidzisz?


Nie mogę powiedzieć, że jakiejś książki nienawidzę, ponieważ to słowo wydaje mi się za mocne. Chyba nigdy nie żywiłam, aż takich uczuć do jakiejś powieści. Zdarzają się historie, których po prostu nie lubię. Gdybym zrobiła, jednak listę takich książek, myślę, że lektura W pustyni i w puszczy byłaby na pierwszym miejscu.

6. Z jaką postacią z książki najbardziej się utożsamiasz?

Myślę, że nie ma takiej postaci. Zdarza mi się, jednak czasami wczuwać w powieść tak bardzo, że odczuwam to, co główny bohater.

7. Noc czy dzień?

Zdecydowanie noc, ponieważ to wtedy w mojej głowie pojawia się najwięcej pomysłów odnośnie pisania. Czasami, jednak jest to uciążliwe, kiedy chcę spać hah

8. Jak wpływa na ciebie muzyka?

Uwielbiam słuchać muzyki, niezależnie od humoru. Kiedy jestem zdenerwowana, uspokaja mnie, kiedy jestem smutna, pociesza mnie itd.

Mam nadzieje, że dobrze odpowiedziałam na wasze pytania. Dziękuję, że mi je zadaliście, teraz czekam na wasze odpowiedzi :)

25 komentarzy:

  1. U mnie ostatnio w szkole też było dużo kartkówek i sprawdzianów. Spodobało mi się czwarte pytanie, dlatego pozwolę sobie na nie odpowiedzieć :) W innych blogach lubię indywidualność. Każdy blog jest pisany przez inną osobę i ma inny charakter. W każdym blogu można przeczytać lub zobaczyć co innego, a czego nie lubię? Jak pewnie większość blogerów, kopiarstwa. Nie lubię jak ktoś od znanej blogerki kopiuje post. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi! <3 Ja za kilka dni mam egzamin, więc to już wgl kosmos :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zdecydowanie wolę noc, lepiej się myśli, wokół panuje cisza..
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam nawał pracy w ostatnim czasie. Ciesze się, że teraz mam wolne chociaż to tylko tydzień.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam noc, mam wtedy mnóstwo pomysłów oraz również nie lubię ,,W pustyni i w puszczy". Podobnie nudziła mnie książka ,,Krzyżacy". Nie moje klimaty.

    Mój blog <3
    Mój instagram <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mnie muzyka również ma dobry wpływ :) Najważniejsze jest to, że blog spełnia Twoje małe marzenia - a kto wie, może w przyszłości napiszesz i wydasz jakąś książkę :) W pustyni i w puszczy było moją zmorą - czytałam to z 3 miesiące i to też pod przymusem.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne odpowiedzi. W pustyni i w puszczy bardzo mi się podobało ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pytania i równie dobre odpowiedzi :D Pamiętam jak się męczyłam w podstawówce z książką "W pustyni i w puszczy" hah, ale jakoś dzielnie wytrwałam do końca, choć już go nie pamiętam. Ehh znam to uczucie nocnych myśli. Wtedy wszystko zapisuje, żeby tego rano nie zapomnieć!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  10. 4. genialne odpowiedź! Genialne myślenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś przekonałam się do Pustyni i w Puszczy. Polubiłam tę książkę. Świetny post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na niektóre pytania odpowiedziałabym podobnie. Ostatnio przeczytana książka? Chyba kawa z kardamonem :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie napisane Q&A. Nie za długie, nie za krótkie- w sam raz. Buziaki! :)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post, niebanalne pytania do Q&A, miło się czyta! :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zbliża się koniec roku, więc na pewno dużo masz teraz na głowie :) Bardzo fajne, ciekawe pytania

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie , ciekawe odpowiedzi 😍


    Zapraszam do mnie
    http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne odpowiedzi :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Długie opisy Sienkiewicza były zmorą chyba dla każdego ucznia w podstawówce, sama na nich zasypiałam. Ostatnią książką, którą ja przeczytałam był Ten jeden dzień (kocham), a blogi, które z chęcią czytam, to te pisane z zaangażowaniem i w ciekawy, oryginalny sposób :)
    mój blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj tak opisow Sienkiewicza nie da sie przeczytac, w moim wypadku to jest NIEWYKONALNE, hmm takze wolne noc od dnia ;p czekam na wiecej postow z takiej serii <3 gdzie mozna Ci pytania zadawac?:)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już cię obserwuję, świetny blog :)
      Pytania można zadawać pod każdym postem, zawszę je znajdę x

      Usuń
  20. Ja też uwielbiam słuchać muzyki, niezależnie od mojego humoru ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. noc lepsza na przemyslenia, ale np w dzien mi sie lepiej uczy <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

➪ Każd(a)y komentarz/obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Z całego serca dziękuję :)

Copyright © 2014 Paper Girl , Blogger