środa, 1 marca 2017

Moje ulubione cytaty


Chyba każdy z nas ma parę swoich sentencji, które znaczą dla nas coś więcej niż parę słów. Dla innych może być to kolejny cytat, pseudo filozoficzne zdanie, a dla nas ma jednak głębsze znaczenie. Należę do grupy osób, które mają takich wiele i każdy jest wyjątkowy. Zawsze kiedy je czytam mam wrażenie, że przybierają na znaczeniu, a mimo to za każdym razem inaczej je postrzegam.



"Moje idee to gwiazdy, których nie potrafię ułożyć w konstelacje."
~ John Green, Gwiazd Naszych Wina


"Lubię noc. Gdyby nie ciemność, nigdy nie zobaczylibyśmy gwiazd."
Stephenie Meyer , Zmierzch


"Rozmyślam o minionym dniu. Uwielbiam: to, jak błyszczą jej oczy, gdy rozmawiamy albo kiedy mówi mi coś, co chce mi przekazać; to jak porusza ustami gdy czyta albo się na czymś koncentruje; jak patrzy na mnie, jakby oprócz mnie nie było już nikogo, jakby sięgała wzrokiem poza ciało, szkielet i całą gównianą otoczkę i widziała mnie prawdziwego, takiego, którego nawet ja nie widzę."   


~ Jennifer Niven, Wszystkie jasne miejsca



"Czasami najmniejsze rzeczy zajmują najwięcej miejsca w Twoim sercu”
~ Kubuś Puchatek



"- Po co piszemy? – powtórzyła profesor Piper.
Cath spojrzała na swój notatnik.
„Żeby zniknąć”."
~ Rainbow Rowell, Fangirl


"Ptak siedzący na drzewie nie boi się, że gałąź się złamie, nie dlatego, że ufa gałęzi, ale dlatego, że wierzy we własne skrzydła."


23 komentarze:

  1. Cytat z Kubusia Puchatka jest wspaniały, bardzo mi się spodobał! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne cytaty. :)Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten cytat z "Wszystkie jasne miejsca" tak samo jak całą książkę. Strasznie wzruszająca i łamiąca serce.
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisałam post, uwielbiam cytaty! Często inspirują i dają do myślenia, wykorzystam je :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/ciy-mini-babeczki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni cytat najbardziej mi się spodobał. Uwielbiam takie posty <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Cytaty z Kubusia Puchatka są piękne. Ogólnie cytaty z bajek uwielbiam. :)

    Mój blog - soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytat z Fangirl! Cudowny!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne cytaty :3 Aj i ten z Kubusia taki słodki ^^
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. "Ptak siedzący na drzewie nie boi się, że gałąź się złamie, nie dlatego, że ufa gałęzi, ale dlatego, że wierzy we własne skrzydła." Ten cytat strasznie mi się podoba. Jest piękny!!
    Post jest fajny. Żadnego z tych cytatów nie znałam.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne cytaty :) ja uwielbiam tumblra :) tam cytacików od zatrzęsienia na kazdą okazje!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Każdy cytat fajny i trafiający do serca. ♥

    [blog]
    [kanał na yt]

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne cytaty! :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja powiem tak. Mi Twoje cytaty jakoś nie przypadły bardzo ale każdy jest inny. Ja mam swój jeden z wielu ulubionych <3 Z książki ;)
    ,,Zamieszkałem w lesie, albowiem chciałem żyć świadomie.
    Chciałem żyć pełnią życia i wyssać z niego całą kwintesencję.
    Wykorzenić wszystko co nie jest życiem,
    bym w chwili śmierci nie odkrył... że nie żyłem.''
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Cytaty jak najbardziej trafione, życiowe i dają do myślenia :)
    photos-by-mef.blogspot.com zaobserwujesz? Na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  16. Są takie cytaty, które towarzyszą nam całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham Gwiazd naszych wina <3
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. moim ulubionym cytatem/wierszem jest lura-ks. Twardowskiego
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne cytaty ♥

    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętam ten cytat z Fangirl - urzekł mnie, bo w pewnym sensie czytanie i pisanie oznaczają dla mnie chwilowe zniknięcie z tego świata :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. ja często używam cytatów z piosenek :P

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post, Dear<3
    I'd be happy Friendship blogging ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  23. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń

➪ Każd(a)y komentarz/obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Z całego serca dziękuję :)

Copyright © 2014 Paper Girl , Blogger