poniedziałek, 6 lutego 2017

List do przyszłej mnie


Droga ja z przyszłości!

Zapewne wiesz, że nigdy nie potrafiłam pisać listów, to zawsze wychodziło mi okropnie. Mam nadzieje, że chociaż ty stałaś się lepsza w tej sztuce. Pisząc ten list mam tak naprawdę pustkę w głowie, nie mam pojęcia co chcę ci przekazać i zapewne to też nie jest dla Ciebie żadną niespodzianką. Wiesz, że nigdy nie potrafiłam planować oraz nie lubię myśleć nad tysiącami spraw, wolę po prostu to robić. Nie popełniaj tego samego błędu co ja. Czasami warto coś przemyśleć, zanim się za to zabierzesz.

Dzisiaj jest ważny dzień, wiesz? Może nie jakiś wielki, jednak to pierwszy dzień moich praktyk w studiu sportowym. Dwa tygodnie, podczas których poznam jak wygląda prawdziwa praca. To skłania mnie do przemyśleń kim tak naprawdę chcę być w przyszłości i kompletnie nie mam pojęcia, ponieważ w tej chwili mam tysiąc rzeczy, które mnie interesują. Nie wiem kim teraz jesteś, jednak mam nadzieje, że nie zrobiłaś żadnej głupoty i robisz to co naprawdę kochasz. Nawet jeśli nie, pamiętaj, że zawsze istnieje plan B, a jeśli i on zawiedzie, w alfabecie jest jeszcze dużo innych liter. Postaraj się jednak uczyć na błędach, zamiast ciągle je popełniać i nie wyciągać żadnych wniosków.

Wiem, że nadal marzysz o Londynie i Anglii, to się po prostu czuje, wtedy już wiesz, że nic tego nie zmieni. To taka magiczna więź, która łączy Cię z miejscem, w którym nigdy nie byłaś. Jeśli jeszcze Cię tam nie ma, rzuć wszystko i pojedź tam choćby w tej chwili.

Pamiętaj też, że nie każdy, kto jest dla Ciebie miły musi taki być. Ludzie ciągle będą przychodzić i odchodzić z twojego życia. Jedynymi ludźmi, którzy zostaną to rodzina. Oni zawsze będą z tobą, więc nie zapominaj o nich, bo oni nigdy nie zapomną o tobie.
Spełniaj marzenia i nie rezygnuj z nich, nawet jeśli będą wydawać się zupełnie nieosiągalne. Po prostu bądź szczęśliwa.

Ty z przeszłości.

12 komentarzy:

  1. Cudowny list chyba też taki do siebie napiszę. Obserwuje!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! Zajrzyj na swoją pocztę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno świetnie będzie przeczytać to za jakiś czas i sprawdzić czy coś się zmieniło oraz czy Twoje marzenia się spełniły :*

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny List Kochana, ja się do takiego zbieram juz chyab z rok... :( Buziaczki i wżycze powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mam do siebie taki list, ja mam go na papierze. Mój niczym nie przypomina twojego. Bo w sumie to wszyscy jesteśmy inni. Nie wiem co powiedzieć o tym liscie ale nawet mi się spodobał ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam podobny list na jednym z blogów i bardzo podoba mi się ten pomysł :)
    życzę Ci, aby "przyszła Ty" słuchała Twoich dobrych rad :) podoba mi się zdanie "awsze istnieje plan B, a jeśli i on zawiedzie, w alfabecie jest jeszcze dużo innych liter." :) świetnie napisane :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super list! Już długo zbieram się żeby go napisać. Boje się, że jak to zrobię to go gdzieś zgubię ^^
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł z takim listem!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam jak kiedyś była taka akcja z mailem, podobno ma dotrzeć do mnie (ode mnie z przeszłości) za kilka lat, dokładnie nie pamiętam i nie wiem czy to dojdzie, ale nadal w to wierzę. Również kocham Anglię<3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki super pomysł! Fajnie tak później go przeczytać... Chyba też tak zrobię :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki list na pewno sprawi dużo frajdy, gdy odczytasz go za jakiś czas :) Ja tak zawsze mam z pamiętnikiem!
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł. W jakiś sposób mnie to poruszyło. Najważniejsze to gonić za marzeniami, bo kiedy wszystko zawodzi to jedyne co nam zostanie.
    MÓJ BLOG 💘

    OdpowiedzUsuń

➪ Każd(a)y komentarz/obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Z całego serca dziękuję :)

Copyright © 2014 Paper Girl , Blogger