sobota, 24 grudnia 2016

Zimowa magia


W tym momencie mogłabym zacząć wymieniać milion powodów, dla których kocham lub nienawidzę zimy. Nie mogę powiedzieć, że jest to moja ulubiona pora roku, bo jednak jesień, która tak szybko przeminęła zabrała całe miejsce w moim sercu. Nie będę teraz rozpisywać się o tych przepięknych kolorowych drzewach i tych przyjemnych wieczorach z gorącą herbatą, ponieważ koniec końców ma to być post o zimie. Jesienna wersja będzie musiała zaczekać do następnego roku, bo w tym za długo to odkładałam, aż w końcu przeskoczyliśmy do świąt i teraz jest już za późno. Jakby nie patrzeć to i z tym postem się nie śpieszyłam...

Te zdjęcia miały na celu chociaż trochę przybliżyć do mnie zimę, której mimo tej kalendarzowej pory, nawet nie czuję. W tym roku chyba jeszcze nie widziałam tego białego puchu, o jednym płatku śniegu nie wspominając. Jestem rozdarta nieco pomiędzy lekkim zawodem a szczęściem, ponieważ tak bardzo kocham te białe widoki, a z drugiej strony wcale nie jestem fanką przeziębień oraz wiecznego mrozu.

Chyba w każdym znajdzie się ten kawałek dziecka, który lubi być na dworze, podczas kiedy prószy śnieg, lepić bałwana lub rzucać śnieżkami. Nie ważne jak bardzo narzekamy na to zimno i pluchę za drzwiami, jest w tym coś wyjątkowego. Podświadomie, czy nie - narzekamy na to, ale bez tego byłoby jakoś dziwnie inaczej. Obecnie więc jestem w stanie „depresyjnie potrzebuje śniegu” i mam nadzieje, że jeszcze zdołam go zobaczyć.

A na koniec życzę wam spokojnych i wesołych świąt w rodzinnym gronie. Mam nadzieje, że każdy z was rozpocznie kolejny rok z mnóstwem energii oraz celów do spełnienia. Wesołych Świąt! x

A wy, za co kochacie/nie lubicie zimę?

30 komentarzy:

  1. Ciekawe inspiracje :)


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima to moja ulubiona pora roku! Naprawdę nie widziałaś jeszcze w tym roku śniegu? U mnie już kilka razy padało a czasem to nawet była śnieżyca. Szybko topniał ten śnieg ale i tak był :)
    Świetne inspiracje!
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja mieszkam w Niemczech przy granicy z Holandią i tutaj nie zawsze pada śnieg, niestety...

      Usuń
  3. Ciekawy post i inspirujące zdjęcia :)
    Wesołych Świąt! :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne inspiracje,u mnie właśnie spadł śnieg.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne inspiracje! *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to miłe :)
      Miłego dnia x

      Usuń
  7. Kochana! Chciałabym Ci życzyć wszystkiego najwspanialszego na święta - dużo zdrowia, szczęścia, uśmiechu, samych sukcesów i spełnienia marzeń! Mam nadzieję, że spędzisz te święta we wspaniałej, radosnej atmosferze w gronie najbliższych Ci osób!

    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że święta są bez śniegu, bo uwielbiam śnieg! Świetne inspiracje ♥
    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zima to piękna pora roku! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie fajne inspiracje.
    Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia <3 Ja też wyczekuje śniegu i nie mogę się go doczekać niestety, z drugiej strony tak jak mówisz nie lubię mrozu i przeziębień, a jesienne wieczory z ciepłą herbatą to coś co sama bardzo kocham. Masz bardzo ładny wygląd bloga+ obserwuję

    maglif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w tym roku (Krosno, Podkarpacie) śniegu trochę było. Może i jedno/dwudniowy gruby puch, ale jednak był :D I bardzo miło go wspominam :) Nie udało mi się jeździć na nartach, łyżwach, ale jeszcze nie wszystko stracone!:) Buziaki ;* paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym wykonała jakies zdjęcia, na których będzie śnieg, ale niestety chyba sobie poczekam troche :D
    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Cuudowne inspiracje! Bardzo lubię takiego typu wpisy na blogach!

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    NATLEMLY by Natalia Łempicka click

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalne inspiracje:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chyba też najbardziej lubię jesień :D Ale jednak mimo wszystko jeśli chodzi o inspiracje to stawiam na zimowe! Są takie magiczne jak tu :D
    Szczęśliwego Nowego Roku :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedys uwielbialam zime bo snieg, tyle zabaw itd. Dzisiaj wrecz modle sie kazdego dnia aby nie sypalo bo nie potrafie prowadzic samochodu w takich warunkach pogodowych hahahahah

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne inspiracje :)
    U mnie również nie ma jeszcze śniegu, a szkoda bo zdjęcia bym chętnie porobiła :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie było pięknej, białej zimy, szkoda, bo taką lubię najbardziej :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super inspiracje ale szkoda, że u mnie śniegu brak :/ Chociaż zima się jeszcze nie kończy więc jest szansa, że jeszcze cos spadnie :)
    Mój blog KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nigdy nie potrafiłabym wybrać ulubionej pory roku, każda jest na swój sposób wyjątkowa. Śliczne inspiracje <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne inspiracje. Ja kocham wszystkie pory roku.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie chciałam skomentować wpis o postanowieniach a on mi po prostu zniknął :c a co do tego wpisu, mam mieszane odczucia co do zimy :) jest piękna i zabawna, ale jak muszę odśnieżać auto i jechać 20km/h do roboty to tęsknię za latem.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kocham zimę kiedy siedzę w domu <3 a nie lubię jej kiedy muszę jechać do szkoły przez zaśnieżony las :(
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sklejka zdjęć!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

➪ Każd(a)y komentarz/obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Z całego serca dziękuję :)

Copyright © 2014 Paper Girl , Blogger