sobota, 17 grudnia 2016

Münster - 13.12.2016


Erbdrostenhof 

Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo boli mnie serce podczas pisania tego posta. Te wszystkie zdjęcia zabierają mnie z powrotem do tego pięknego miasta, w którym mogłabym chyba spędzić całą wieczność. Chociaż i one nie są w stanie oddać tego całego uroku. Te wszystkie budynki, uliczki i inne drobnostki urzekły mnie swoją oryginalnością. Już dawno chyba nie spotkałam bardziej klimatycznego miejsca. Nawet jeśli nie byłam pozytywnie nastawiona na tę wycieczkę to nie żałuję, że się tam wybrałam.

St. Lambertikirche

Najbardziej spodobał mi się kościół St. Lamberti i to nie tylko z powodu przepięknej wieży, ale i nieco przerażającej historii, która się za nią kryje. Nie będę jednak teraz o niej opowiadać, ponieważ prawdopodobnie cały ten post straci sens (o ile już się to nie wydarzyło).
Przez cały ten dzień w Münster nie mogłam po prostu wyjść z podziwu. Dosłownie każda uliczka miała w sobie to "coś". Praktycznie wszystko mnie tam zachwycało, jeśli chodzi o architekturę. Żałuję tylko, że nie mogłam zobaczyć wszystkiego co skrywa w sobie to miasto. Z pewnością nie jest to moja ostatnia wizyta w tym miejscu.







19 komentarzy:

  1. rzeczywiscie po zdjeciach widac ze o bardzo klimatyczne miejsce. uwielbiam takie miasta ze starszymi uliczkami, maja w sobie mega urok

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem co czujesz. Sama nie dawno odwiedziłam Kraków, jest to według mnie przepiękne miasto i gdy przeglądam zdjęcia z pobytu w tym mieście, łzy napływają do oczu. Miejsce, które ty odwiedziłaś jest rzeczywiście piękne :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  3. great :)

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Miasto jest naprawdę cudowne! Dużo bym dała, aby pojechać chociaż na jedną sesję właśnie tam!

    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia! :)
    http://emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam odwiedzać miejsca, które mają własną 'duszę'! Po zdjęciach widać, że jest tam naprawdę cudownie i klimatycznie :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, piękne to miasto <3 Choć... chyba nic nie pobije mojej ukochanej Wenecji.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam podóżowac i poznawać nowe miejsca a miasto wygląda naprawdę pięknie. Wiadomo,ze zdjecia nie oddaja całego uroku ale i tak są śliczne :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2016/12/3-recenzja-otr-1-gwiezdne-wojny-historie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Urokliwe miejsce :). Pozdrawiam! Możesz poklikać tutaj ? Tutaj KLIK Dzięki ;* /Klaudia
    NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcialabym tam pojechac!
    No i oczywiscie sliczne zdjecia!
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie ogólnie gotyckie budowle mają swój urok i idealnie go ujęłaś na tych zdjęciach!
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem pozory mylą i fajnie, że jednak przekonałaś się do tego miejsca ;)

    Może chętna na wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, które zachęcają do wybrania się w tamte miejsca :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :) Nigdy tam nie byłam, ale widać, że warto odwiedzić.
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia,mam nadzieję,że kiedyś tam pojadę.Pozdrawiam kochana.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

➪ Każd(a)y komentarz/obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Z całego serca dziękuję :)

Copyright © 2014 Paper Girl , Blogger