sobota, 10 grudnia 2016

Kolejna dawka innego świata


Przez te kilka miesięcy sporo się wydarzyło, ale mimo wszystko oglądanie zmagań bohaterów i ich przygody, stały się chyba już u mnie rzeczą niezmienną, a nawet niezbędną podczas tych chłodnych wieczorów oraz dni, które wprowadzały mnie w emocjonalny dół. Czasami seriale przydają się, aby zabić ten czas, który z braku sił po prostu nie możemy zagospodarować w inny sposób. Do tego idealnie nadają się, aby przenieść się do innego świata, jednak o tym może nie będę dłużej przynudzać, a po prostu przejdę do rzeczy. Dzisiaj mam dla was kilka seriali, które zwróciły moją uwagę oraz zabrały kawałek miejsca w mojej pamięci. Tutaj (klik) znajdziecie inny post z serialami, który możecie przeczytać, jeśli was interesuje ten temat.


THE ORIGINALS

Już wcześniej wspominałam, że po prostu uwielbiam historie o wampirach, dlatego też nie mogłam sobie odpuścić tego serialu. Od dawna znajdował się na mojej liście, a fakt, że jest powiązany z "The Vampire Diaries" tylko wzmagał moją ciekawość. To wybudowało we mnie duże oczekiwania i cieszy mnie, że się nie zawiodłam, nawet jeśli utknęłam gdzieś pomiędzy odcinkami. Nigdy nie oglądajcie tego serialu, gdy macie dużo na głowie, bo to zepsuje wam całą przyjemność z oglądania.
Historia o pierwszych wampirach, które wracają do wybudowanego przez siebie miasta nie może być po prostu nudna. Aktorzy także są wspaniali, chociaż dla mnie główną postacią jest tu Klaus, który czasami pomimo swojej arogancji potrafi grać na emocjach. Na pewno jeszcze do tego wrócę.



SCREAM QUEENS

Jest to serial, który cóż... nie cieszy się ogromną popularnością. Wiele osób określa go jako słaby i przewidywalny, jednak mnie ta przewidywalność jakoś urzekła. Ostrzegam, że są tam typowe postacie z amerykańskich filmów jak wredne Barbie lub niezbyt bystre osiłki. Oglądając kolejne odcinku nie sposób skojarzyć tego ze "Straszny film". Mimo wszystko ten serial mnie z jakiegoś powodu przekupił. Być może to przez tych wszystkich aktorów, a zwłaszcza Emme Roberts. 


THE SECRET CIRCLE

Ten serial w szczególności ma specjalne miejsce w moim sercu. Akcja wciąga tak bardzo, że aż trudno jest się od  niego oderwać. Opowiada o dziewczynie, która po śmierci matki przeprowadza się do małego miasteczka i dowiaduje się, że pochodzi z rodu czarownic (Czy wspominałam, że również kocham historie o czarownicach?). Mogłabym teraz niesamowicie się rozpisać o tym serialu i o jego zaletach, jednak zapewne wszystko bym popsuła. Dalszą ocenę pozostawię, więc dla was. 

A jakie wy oglądacie seriale? Jakie są wasze ulubione?


11 komentarzy:

  1. Ja niestety na nadmiar czasu narzekać nie mogę, dlatego aktualnie nie oglądam żadnych seriali :D kiedyś oglądałam Glee i to jeden z dwóch seriali, które obejrzałam do końca. Poza tym okazjonalnie oglądam Kości :D
    Jeśli chodzi o wymienione przez ciebie pozycje to oglądałam tylko kilka odcinków Scream Queens, reszty nie znam ;)

    litery-na-papierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten 2 serial mnie zaciekawił. Muszę go sprawdzić.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam do nadrobienia pół sezonu The Originals. Poza tym oglądam "Triumf miłości" i "Supernatural" :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w sumie nie ogladam zadnych serialu, jakos nie moge znalezc na to czasu i zabrac sie za to, moze od nowego roku mi sie uda hahaha :D

    nowy post, odwdzięczam się za obs
    http://justemsi.blogspot.com/2016/12/soft-grunge-sound.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze świetny post! Na pewno wrócę :D
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl-klikk

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też urzekł "Scream Queens" - jest niby przewidywalny, korzysta z utartych schematów, ale to wszystko sprawia, że go uwielbiam. Absurd, goni absurd, a Billie Lourd zachwyca mnie swoja grą aktorską ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Na moim blogu również mam posta o serialach!
    Dzięki za polecenie innych biorę się za oglądanie

    http://owszystkimslowkillka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie nie oglądam seriali. Jakoś nie lubię... ale fakt. Zimowe długie wieczory sprawiają że częściej siada się przed tv...
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak będę miała chwilkę to z przyjemnością zagłębię się w owy inny świat. Cieplutko pozdrawiam! OBSERWUJĘ :)
    mój blog- M A V S E L I N A

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam, żadnego z tych seriali. Ja uwielbiam Gre o Tron. Według mnie najlepszy serial. ;) przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Scream Queens, to jedyny serial który chce mi się oglądać. Od kilku miesięcy próbuję zabrać się też za PLL, ale jakoś słabo mi to idzie.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

➪ Każd(a)y komentarz/obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Z całego serca dziękuję :)

Copyright © 2014 Paper Girl , Blogger