czwartek, 1 grudnia 2016

Jak i gdzie znaleźć prezenty?


Prezenty. Chyba każdy uwielbia je dostawać, a w szczególności dawać i patrzeć na uśmiech, jaki wywołują u drugiej osoby. Na nasze (nie)szczęście są też częstym bólem głowy. No, bo spójrzmy prawdzie w oczy...
Ile razy wybrałeś się do sklepu i bez problemu znalazłeś to, czego szukałeś? Tak, ja też niewiele i rok w rok mam ten sam problem. Co tak właściwie powinnam kupić na święta?




Czas leci nieubłaganie szybko, a coraz to kolejne dni stają się tylko kartkami wyrwanymi z kalendarza. Jest coraz mniej czasu, aby kupić prezenty, upiec pierniki lub wypełnić ostatnie postanowienia przed nowym rokiem. Trzeba zabrać się za sprzątanie, a w szkole wszystkie sprawy dopiąć do końca. Tik, tak, tik, tak. Cały grudzień jest jak jeden wielki zegar, w którym każda godzina się liczy. Dlatego mam nadzieje, że z tymi świątecznymi postami na moim bogu będę mogła zatrzymać dla was nieco czasu i troszkę pomóc w przygotowaniach. Więc bez już zbędnego przynudzania, przejdę do treści tego posta, który być może pomoże wam z waszym prezentowym bólem głowy. Być może już znacie te sposoby lub jakieś inne.


1. „Zgadnij co mam dla ciebie na święta!”

To chyba najbardziej klasyczny sposób, aby wybadać co dana osoba pragnie dostać. Istnieje duża szansa, że zacznie wymieniać rzeczy, jakie jej się marzą, a wy sprytnie to sprawdzicie. Sposób ten jest szybki i bez ryzyka. No, chyba że dana osoba wie, że nawet nie wybraliście się na zakupy...


2. Małe śledztwo w internecie

Nie chodzi tutaj o sprawdzanie historii, jak zapewne pomyślało kilka osób. Nikt chyba nie lubi, gdy się go szpieguje na podstawie historii przeglądarki. Sama nie byłabym zadowolona...
Wszystko, co musicie zrobić to wejść na jakąś stronę (Np. YouTube), gdzie są wyświetlane reklamy po bokach i zobaczyć, jaki jest to typ produktów. Nie od dziś jest wiadomo, że Google dopasowuje reklamy na podstawie ostatnio przeglądanych przez nas rzeczy. Jest to nieco ryzykowne i niepewne, ale to także można wybadać podczas rozmowy tak jak w punkcie pierwszym.


3. DIY?

Jeśli ktoś (w przeciwieństwie do mnie) ma talent plastyczny to niemal karalne, aby z niego nie skorzystał. W internecie jest mnóstwo stron gdzie można znaleźć ciekawe pomysły na prezent, a w większości nawet nie potrzeba tak wiele, by zrobić coś interesującego. Bliska osoba powinna się ucieszyć nawet z najprostszej rzeczy, jaką wykonacie, ponieważ jest robiona od serca.


4. Śledztwo w łazience

Jak już wcześniej wspominałam nikt nie lubi być szpiegowany, jednak w tym przypadku chyba nie byłoby dużego problemu, aby przymknąć na to oko. Dowiedz się jakich produktów używa osobą, którą chcesz obdarować. Zadanie powinno być proste.


5. Muzyka i książki

Te rzeczy chyba są najbardziej typowymi rzeczami, jakie można dać na święta, jednak to nie znaczy, że nie dają radości. Osobiście zawsze się cieszę, gdy na mojej półce znajdzie się jakaś nowa lektura. Zajrzyj do pokoju tej osoby i sprawdź jakich autorów czyta, być może nie ma wszystkich książek od danego autora. Tak samo jest w przypadku muzyki, płyty czy winyle? Następnie możesz wszystko wybadać w rozmowie.

Znaliście te sposoby? Jakie są wasze własne?


19 komentarzy:

  1. Podoba mi się pierwszy sposób ,sprytny :D Obserwuję i mam nadzieję ,że również zaobserwujesz mojego bloga: iobiektywwsercu.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednego sposobu nie znałam. Ja najczęściej obserwuję i uważnie słucham danej osoby. Wtedy mogę z łatwością coś wybrać :) Jedynie mam problem z chłopakiem.. w ciągu 4 latach wyczerpałam pomysły na prezent dla niego. Wspominał, że chce toster ale jakoś tak głupio go dawać na święta :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł z pierwszego punktu niby prosty, a sama na to nie wpadłam. Dzięki ułatwiłaś mi Święta! :D
    Super post :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, pierwszy punkt to juz klasyk! Co roku go stosuje, haha :D

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS/ROZDANIE na moim blogu!

    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne spososby podałaś podobają mi się :) My zawsze z Szymciem piszemy listy do Mikołaja aczkolwiek w tym roku prezent przyszedł do mnie wczesniej i bez listy hihihi :) Buziaki I oBserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie każdy z twoich sposobów muszę wyprobować haha
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie z prezentami jest różnie. Według mnie najlepiej jest pojechać do galerii i tam się za czymś rozejrzeć :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pierwszym patentem muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy sposób zdecydowanie najlepszy! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. kupowanie prezentów jest dla mnie koszmarem co roku ; f

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chyba zrobię jakieś kartki świąteczne, ewentualnie dokupię coś ;)
    Świetny blog, obserwuje!
    Mój blog KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak ♥ moją siostrę śledziłam w biżuterii i kupiłam jej kolczyki z których mam nadzieję będzie mega zadowolona ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. najważniejsze żeby prezent był szczery:) dana osoba na pewno się ucieszy z wszystkiego! jednak fajnie byłoby trafić w coś pasującego.
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. jeżeli się kogoś doskonale zna, to nie powinno być problemu z kupnem prezentu ;)
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobry pierwszy sposób, chociaż właściwie wszystkie są okej :D

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe pomysły na "wybadanie gruntu" pod prezenty ;D. Ja w sumie z pierwszego skorzystałam i działa. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobrym pomysłem jest zrobić prezent samemu, tak od serca :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

➪ Każd(a)y komentarz/obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Z całego serca dziękuję :)

Copyright © 2014 Paper Girl , Blogger