sobota, 27 sierpnia 2016

Mała wielka podróż


Od zawsze uwielbiałam odkrywać nowe miejsca, podziwiać widoki i tworzyć nowe wspomnienia. To chyba właśnie jest najlepsze w podróżowaniu - przeżywanie tego wszystkiego samemu, zobaczenie czegoś na własne oczy. Nawet najpiękniejsza fotografia chyba nie jest w stanie oddać tego tak, jak widzimy to własnymi oczami.W końcu ktoś kiedyś powiedział, że ten, kto żyje widzi dużo, a ten kto podróżuje widzi jeszcze więcej. Tak właśnie jest ze mną, chcę widzieć jeszcze więcej.




Ostatnio doszłam do wniosku, że za dużo czasu spędzam w domu, niż na dworze, a kiedy już nawet tak się dzieje, to i tak nie poznaję niczego nowego. Ciągle jeżdżę tymi samymi ścieżkami, nie skupiam się na szczegółach, które codziennie mijam w drodze do szkoły i do domu.
Wczoraj, jednak coś się zmieniło, zachęcona dobrą pogodą, wzięłam rower i jechałam cały czas przed siebie, zupełnie bez żadnego celu. Pojechałam innymi ścieżkami oraz przyglądałam się rzeczą na, które normalnie nikt w biegu nie zwraca uwagi. Brakowało mi czegoś takiego.
Pomyślałam więc, że może nie trzeba jechać gdzieś daleko, aby zobaczyć kawałek świata, a przynajmniej na początek. Może wystarczy najpierw zacząć od własnego domu? Przecież nawet największa podróż może zacząć się od tej najmniejszej.












Powyżej zdjęcia miasta w którym mieszkam :)

27 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia ;)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia! Ja też cały czas chodzę tak samo wokół swojego osiedla. Może też coś zmienię. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia oraz ciekawy post...
    Szkoda że nie wyjeżdżałam nigdzie w wakacje :c
    Zapraszam na mojego bloga!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. takie małe podróże są najlepsze, wystarczy niewiele, a mozna odkryc cos bardzo ciekawego :)
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również kocham podróże! Mieszkasz w naprawdę przepięknym mieście!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :) Lubię podróżować, nawet w pobliskie miejsca, byle tylko odkrywać coś nowego i spędzać czas w fajny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Początek idealnie opisuje moją osobę i moje odczucia! Genialne zdjęcia :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i piękne okolice! Ja jak wybrałam się w "podróż po swojej okolicy innymi drogami" to... zgubiłam się w środku lasu i musiałam wracać do domu z GPS-em, dlatego potrzebuję przewodnika do takich wycieczek. Zresztą w dwójkę zawsze raźniej i weselej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo tak, rower to zdecydowanie świetny towarzysz wycieczek! Rzeczywiście nawet w swoim mieście można odkryć mnóstwo ciekawych miejsc. Pozdrawiam! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia ;)
    W wolnej chwili zapraszam
    http://wirtualniewalniety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia są świetne, bardzo kolorowe i pozytywne! :) uwielbiam tego typu posty

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]
    Youtube-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite zdjęcia, naprawdę bardzo dobra robota!
    Aż chce się tam pojechać!

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Spontaniczne wycieczki są najlepsze. Świetne zdjęcia.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ładnie jest u ciebie w mieście.
    Mogę spytać skąd dokładnie są te zdjęcia?

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne fotografie, bardzo ładne widoki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia!Niestety już niedługo kiedy zrobi się ciemno i zimno będzie jeszcze trudniej wyjść z ciepłego pokoiku :p
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  19. Zobaczyłaś naprawdę piękne miejsca ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, piękna okolica :)
    Ja też mam to szczęście, że mam ładne widoki i miejsca nie tak daleko od domu :) Warto doceniać to o koło nas, a nie tylko narzekać, że gdzieś indziej jest lepiej :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne zdjecia!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia, zakochałam się w nich <3 Mogę spytać czym je robiłaś? :) Super, że udało Ci się wyjść z pokoju i zwiedzić jakieś ciekawe miejsce :D

    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robione aparatem Samsung M100, sama jakość nie jest najlepsza, ale udało mi się zrobić dobry efekt przy przeróbce.
      Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, jednak nie było mnie przez... no cóż całkiem długi czas :) x

      Usuń
  23. Ja właśnie ostatnio strasznie nie lubię siedzieć w domu i cały czas gdzieś wychodzę xd
    http://by-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

➪ Każd(a)y komentarz/obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Z całego serca dziękuję :)

Copyright © 2014 Paper Girl , Blogger