czwartek, 16 czerwca 2016

W innym świecie


Od zawsze lubiłam uciekać myślami gdzieś daleko i zatracać się w fikcyjnym świecie, gdzie moim jedynym zmartwieniem było to, czy bohaterom jest pisane szczęśliwe zakończenie. Odkąd pamiętam w taki właśnie świat przenosiły mnie książki. Z rosnącą ciekawością pochłaniałam coraz to nowe słowa, które pobudzały moją wyobraźnię i nie pozwalały spać w nocy. Z czasem, jednak pojawiło się coś nowego co równie skutecznie izolowało mnie od wszystkiego i fundowało okropne wory pod oczami na kolejny dzień, kiedy trzeba było wstać do szkoły.




Sama bym się nigdy nie podejrzewała o to, że tak bardzo mnie wciągną, a z każdym dniem odcinki będą zamieniały się w kolejne sezony. Na dzisiejszy dzień ma za sobą już kilka takich seriali, które zapadły mi głęboko w pamięć, chociaż niektórych nie obejrzałam nawet do końca. Postanowiłam, więc co nieco wam opowiedzieć o moich ulubionych, które miło wspominam bądź czekam na kolejny sezon.


ONCE UPON A TIME

Nie wiem, kiedy dokładnie zaczęła się oficjalnie moja przygoda z serialami, ale jestem pewna, że pierwszym, który obejrzałam (A raczej nie obejrzałam) był właśnie "Once Upon a Time" czyli "Dawno, dawno temu". Gatunek fantasty był i nadal jest moim ulubionym, dlatego, gdy usłyszałam o postaciach z bajek uwięzionych pod wpływem klątwy w miasteczku Storybroke, wiedziałam, że muszę to obejrzeć. Od razu zachwycił mnie piękny Czerwony Kapturek, który jest wilkiem, czy też Piotruś Pan jako czarny charakter. Mimo tego, że każdy odcinek trzymał w napięciu i nie było w stanie przewidzieć tego, co się wydarzy, nigdy nie obejrzałam całego serialu. Chyba próbowałam już trzykrotnie, ale każda moja próba z niewiadomych powodów kończyła się fiaskiem. Gdybym się uparła oraz poszukała, może jeszcze gdzieś bym znalazła dwa sezony, które miałam nagrane na płytach. Zdecydowanie polecam "Once Upon a Time" wszystkim, którzy uwielbiają tajemnice i chcą się cofnąć do dzieciństwa oraz spojrzeć na bajki, które czytało się nam przed snem z odrobinę innej strony.


TEEN WOLF

Wkrótce przyszedł i też czas na Teen Wolf, serial, który zapewne wszyscy znają lub chociaż kojarzą. Dużo osób polecało mi go oraz nieustanie opowiadało o kolejnych "niesamowitych" odcinkach, dlatego postanowiłam sama sprawdzić co takiego w nim jest wyjątkowego. Teraz z niecierpliwością czekam na szósty sezon, pomimo tego, że piąty jakoś strasznie mi się nie podobał, to pozostałe zdecydowanie nadganiają. Od razu zakochałam się w tych aktorach, zwłaszcza Dylan O'Brien i Holland Roden skradli moje serce. Chyba śmiało mogę określić ten serial moim ulubionym, bo nie ma odcinka, w którym coś, by się nie działo i co za tym idzie kończyło go w najbardziej nieodpowiednim momencie.


THE VAMPIRE DIARIES

Wampiry? Wilkołaki? Czarownice? Od razu było jasne, że nie mogłabym sobie czegoś takiego odpuścić, mimo że zabrałam się za Pamiętniki Wampirów o wiele później, kiedy o tym serialu nie było już tak głośno. Oprócz fantasty uwielbiam również wszelkie wariacje na temat wampirów, a znany wszystkim Zmierzch mogłabym czytać oraz oglądać całymi dniami. Dlatego też "The Vampire Diaries" było niczym wisienka na torcie. Piękna Nina Dobrev jako Elena oraz bracia Salvatore ubiegający się o jej uwagę, czy mogłoby być jeszcze lepiej? Możliwe, ale gorzej także mogło być. Trzy pierwsze sezony jeszcze dawały radę, trzymały w napięciu, a ja ciągle czekałam tylko, aż w końcu Elena zostanie wampirem i wybierze Damona. Wtedy, jednak przyszedł czwarty sezon, który podziałał jak kubełek zimnej wody. Akcja zaczynała się psuć, a niektórzy bohaterzy zaczęli powoli irytować, więc właśnie na tamtym etapie zrezygnowałam z oglądania dalszych odcinków.



THE 100

The 100 to najnowszy serial, który zawrócił mi w głowie i zagwarantował nieustanne zmęczenie na kilka kolejnych tygodni. Uwielbiam oglądać filmy typu Igrzyska Śmierci, czy też Niezgodna, dlatego od razu pokochałam ten serial. Sam opis mówiący o 100 nastolatkach wysłanych z kosmosu na ziemię mnie zachwycił. Miewały gorsze odcinki, jednak nadal uparcie śledziłam losy wszystkich bohaterów i przeżywałam, kiedy uśmiercano tych najlepszych. Zdecydowanie od początku  do końca moimi faworytami byli Octavia i Bellamy, a Clarke, Finn oraz Jaha postaciami, które najchętniej bym usunęła, chociaż wcale nie byli takimi czarnymi charakterami. Zdecydowanie polecam fanom science fiction. 

A wy, oglądacie jakieś seriale? Jakie są wasze ulubione?

50 komentarzy:

  1. Tak jak ty kocham czytać, ale do seriali nie mogę się przekonać. Dla mnie to strata czasu.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z podanych oglądałam jedynie TEEN WOLF, ale obecnie rzadko już oglądam seriale ze względu na brak czasu. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Megaa!:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię Plotkarę i PLL ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam American Horror story i IT crowd- świetna komedia :)
    Teraz, jeżeli chodzi o horrory to mam bzika na punkcie Paranornal Activity :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nad Teen Wolf myślę od dawna, a nadal nie potrafię za to wziąć. :/ ale właśnie może dzisiaj sobie puszczę pierwszy odcinek. :D O tak, również lubię uciekać od rzeczywistości i siedzieć w fikcyjnym świecie. :) Reszty niestety nie kojarzę (oprócz The Vampire Diaries) Moim serialem nad życie jest Shameless, pochłonęłam 5 sezonów w ciągu tygodnia, uwielbiam, uwielbiam! No i Czarne Lustro, psychologiczny serial, który przypadł mi do gustu. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  7. Super piszesz! Ja nie przepadam za oglądaniem seriali. Jedyny, który obejrzałam to Scream Queens. Podobał mi się, ale bez względu na to, jak dobry byłby serial, ja mogę przeciągać jego oglądanie w nieskończoność. Cóż, tak już mam:)
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki tobie Scream Queens stały się moim kolejnym ulubionym serialem hah
      Dziękuje x

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Również uwielbiam pamiętniki wampirów ! :*

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko kiedy oglądam seriale, ale kiedy już jakiś mnie wciągnie to przepadam na całe noce. Obecnie namiętnie oglądam "żonę idealną", czeka też na mnie ostatni sezon "Glee" na który non stop nie mam czasu. Lista seriali do obejrzenia jest długa, ale już wkrótce wakacje i chyba już wiem na co poświęce wakacyjne noce ;)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez oglądam the 100, jak dla mnie to 2 sezon najlepszy<3, teraz trochę słabo..oglądałam jeszcze ' pod kopułą' i 'orphan black' polecam<3
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytać książki kiedy tylko znajdę na to wolą chwilę! Osobiście jestem w trakcie czytania książki Kathrin Lange, pt. "Serce ze szkła". Gorąco polecam! Ponadto, świetny design bloga, sama jestem jeszcze dość początkująca i chciałabym mieć u siebie coś podobnego. Pozdrawiam,
    https://wrrabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim pierwszym serialem jakim oglądałam były właśnie pamiętniki wampirów :D Obejrzałam każdy sezon a teraz niecierpliwie wyczekuję 8 sezonu. Potem oglądałam powiązany serial z pamiętnikami a mianowicie The originals i teraz czekam na 4 sezon i co mogę powiedzieć to, że dużo się dzieje! Obejrzałam też kilka odcinków Teen wolf ale ten serial mnie niestety nie wciągnął. A co aktualnie oglądam to The fosters i mega mi się podoba pomimo, że różni się od pozostałych seriali jakie oglądałam. Fajny post!
    Dziękuję za poklikanie w linki :* Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuje za komentarz :)
      Zawsze lubię pomagać x

      Usuń
  14. Powiem szczerze, że ja w ostatnim czasie wzięłam się za "Plotkarę" i jakoś się wciągnęłam! :p
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niedawno zaczęłam Shameless, kocham AHS, Carrie, Skinsów i Inną:> Te, które zaproponowałaś - wiele dobrego o nich słyszałam, ale jakoś nie mogę się przemóc ;D paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tego nie oglądałam, ale kiedyś patrzyłam na "Pamiętniki Wampirów" :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam zacząć oglądać ten serial już jakiś czas temu, ale nie było okazji. Teraz zaczynają się wakacje to może spróbuję :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam seriale, strasznie mnie wciągają.. Mamy podobny gust co do gatunku - tam gdzie mowa o wampirach, czarownicach i wilkołakach ja też już tam jestem hahah :D Czekam na kolejny sezon Pamiętników wampirów! ♥

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. oo pamiętniki wampirów to od kilku lat moj ulubiony serial, chetnie do niego wracam:)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętniki wampirów to jedyny seria który bardzo mnie wciągnął !
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja oglądam dwa seriale: Pretty Little Liars i Pamiętniki wampirów. Jeśli chodzi o PLL to zaczął mi się nudzić. Pierwsze sezony naprawdę wciągają, lecz potem akcja jest naciągana i nagmatwana. Natomiast Pamiętniki wampirów to mój ulubiony serial! :)

    Pozdrawiam! ♥ klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam Pamiętniki Wampirów, pll i ahs :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę obejrzeć! *. *
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam oglądać seriale, jednak z tych wymienionych przez Ciebie zadnych nie oglądałam (jedynie czytałam "Pammiętniki wampirów" :)). Moim ulubieńcem jest definitywnie "Gra o Tron" <3 Polecam też Breaking Bad/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  25. hej! z góry przepraszam za spam, ale bardzo mi zależy i potrzebuje kliknięć w linki aby utrzymać współprace:( liczę na pomoc i obiecuję że się odwdzięcze kochana!!! *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  26. Oglądam Pamiętniki Wampirów i czytam serie Dary Anioła - bardzo gorąco polecam. Super post. Zapraszam poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dużo słyszałam o Teen Wolf, ale jakoś nie mogę się przekonać co do tego serialu. Chętnie obejrzę seriale które wymieniłaś powyżej. Kocham książki oraz filmy tego typu.

    ♥Faustii♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dużo słyszałam o Teen Wolf, ale jakoś nie mogę się przekonać co do tego serialu. Chętnie obejrzę seriale które wymieniłaś powyżej. Kocham książki oraz filmy tego typu.

    ♥Faustii♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo słyszałam o Pamiętnikach Wampirów i Teen Wolf, ale sama nigdy nie obejrzałam ani jednego odcinka. Moim ulubionym serialem na tą chwilę jest Scream Queens i nie mogę doczekać się drugiego sezonu. Oglądałam też kilka odcinków PLL, ale jakoś nie umiem do tego wrócić, chyba brak czasu!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie oglądałam tego serialu, ale zacheciłaś mnie żeby obejrzeć chociaż pierwszy odcinek :D w wakacje będzie mnóstwo czasu więc jak będę się nudzić to sb go właczę ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak szczerze mówiąc żadnego dotychczas nie oglądałam.
    Teraz wakacje więc muszę nadrobić zaległości w oglądaniu filmów! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja także nie oglądałam żadnego, ale chyba mnie namówiłaś żeby powrócić. Bo dotychczas tylko PLL i Gossip Girl. Zostawiam follow i życzę miłego dnia!

    aleksandrabubicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Oglądałam American Horror Story i 2 sezon (Asylum) był moim ulubionym <3 Jakieś trzy lata temu byłam również fanką "Pamiętników wampirów", ale po 4 sezonie przestałam oglądać, ponieważ serial stał się dla mnie bardzo naciągny :)
    Zapraszam do mnie: mój blog♥
    Będę wdzięczna za każdą obserwację oraz komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. szukałam dobrego serialu, dziękuję!!!!!!!

    zapraszam do siebie po szczyptę inspiracji >>>>> https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jestem w trakcie oglądania the walking dead i to jak na razie mój ulubiony serial! :)

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. The 100, teen wolf i TVD ♥ Aaa uwielbiam :D Ja kocham oglądać seriale i oglądam ich mnóstwo. Polecam Ci bardzo the walking dead i supernatural, jak oglądasz tvd to zajrzyj też na the originals tam jest Klaus i reszta tych świetnych wampirków♥

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja miłość do seriali zaczęła się od Teen Wolf i nie mogę się doczekać kolejnego sezonu. Teraz zaczełam oglądać the 100 i musze powiedzieć, ze bardzo mnie wciągną.

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    theluckyooone

    OdpowiedzUsuń
  38. Oglądałam z tych wszystkich seriali tylko Pamiętniki Wampirów i to jeszcze nie do końca. Przyjaciółka mi opowiada co chwilę zakończenia odcinków haha. Super post. Pozdrawiam, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. oglądam wszystkie seriale poza american horror story. Once upon a time to chyba najlepiej zrobiony serial pod względem strojw itd. - moim zdaniem mistrzowie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  40. Podziwiam ja nigdy nie mogę spokojnie oglądnąć serialu do końca ;p

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja oglądam Pretty Little Liars i Plotkare. Zastanawiam sie nad rozpoczęciem Pamiętników... hmm:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja bardzo lubiłam oglądać "90210". :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. nie oglądam seriali ale może teraz zacznę skoro są wakacje
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja uwielbiam american horror story oraz breaking bad :)

    Blackminniee

    OdpowiedzUsuń
  45. Też lubię uciekać w inny świat, jednak zawsze wybieram ten zapisany na kartach książki :)
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
  46. Moim ulubionym serialem jest The Vampire Diaries oglądałam też American Horror Story ale tylko 4 sezony bo 5 mi się nie spodobał :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń

➪ Każd(a)y komentarz/obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Z całego serca dziękuję :)

Copyright © 2014 Paper Girl , Blogger