piątek, 10 czerwca 2016

Dzień na wyspie


Wakacje zbliżają się już coraz większymi krokami, a na dworze jest coraz cieplej, więc to idealna pora, aby wybrać się na plażę lub też jezioro. W moim przypadku była to plaża znajdująca się na wyspie Borkum, najbardziej położonej na zachód wschodniofryzyjskiej wyspie Niemiec.


Na początek czekała na mnie oczywiście dwugodzinna podróż statkiem, która minęła jak dla mnie, aż za szybko, a następnie kilkuminutowa jazda małą kolejką do centrum miasta.
Miasto jakoś mnie nie zachwyciło, chociaż przyznam, że spacer jego małymi uliczkami był całkiem przyjemny. Plaża za to zrobiła na mnie ogromne wrażenie i to nie tylko swoją wielkością, ale i urokiem. Było coś w niej innego niż w tych wszystkich, na których dotąd byłam. Można było zobaczyć króliki chowające się na wydmach czy też meduzy pozostawione przez odpływ, a miejsca do grania w siatkówkę było nawet za wiele.
Na wyspie spędziłam jakieś sześć godzin, z czego połowę właśnie na plaży i zdecydowanie już tęsknie za tym miejscem. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam wrócę.






Paper Girl x

5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci tego dnia na wyspie! <3
    Sama chciałabym się tam znaleźć.
    Piękne, klimatyczne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, aż zazdroszczę Ci, że mogłaś być w tak wspaniałym miejscu. Uwielbiam takie podróże. Szkoda, że tak mało zdjęć :( Na pewno wtedy bym odpłynęła i znalazła się na tej wyspie. Zapraszam poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem dodam więcej zdjęć, bo z pewnością jeszcze kiedyś odwiedzę tę wyspę :)

      Usuń
  3. Musiałaś na prawdę fantastycznie spędzić czas :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę przyjemne miejsce! Oby udało Ci się tam jeszcze wybrać ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń

➪ Każd(a)y komentarz/obserwacja motywuje mnie do dalszej pracy. Z całego serca dziękuję :)

Copyright © 2014 Paper Girl , Blogger